miércoles, 16 de abril de 2014

Dinàmiques de grup.

La classe del dia 15 d'Abril, ha sigut diferent i entretinguda. Hem fet una espècie de dinàmica de grup en la qual primer la professora ens ha lliurat una "peça de puzle" i havíem de buscar amb quins companys de classe encaixava la nostra peça. Amb aquells que encaixaves formàvem grup. M'ha semblat una manera molt original de formar grups en classe, trencant els grups habituals i fomentant la no-discriminació de cap membre de la classe.

Després, vam estar comentant una fulla anomenada "microhabilitats" en la qual, pels grups formats anteriorment contestàvem a algunes preguntes relacionades amb la llengua oral. Cada grup tenia un portaveu que donava la seva opinió sobre aquest tema. Per exemple, s'han plantejat interrogants sobre què és millor desenvolupar en major nivell, la llengua oral (diàleg o exposició) o escrita? és responsabilitat del professorat que els alumnes parlen correctament?

Considere que com a mestres, hem d'intentar que els nostres alumnes dominen a un mateix nivell la llengua escrita i la llengua oral, perquè tan important com és saber escriure, és saber parlar. Però aquesta tasca no és solament cosa dels professors sinó també dels pares, els qui conjuntament ens han d'ajudar a educar als seus fills.

No hay comentarios:

Publicar un comentario